Умови користування
ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
В даній оферті, якщо з контексту не випливає іншого, нижченаведені терміни мають наступне значення:
1.1 Сайт - сайт ibiza.dp.ua, розміщений в мережі Інтернет за адресою ibiza.dp.ua
1.2 Сторони - Клієнт і ФОП “Савенко А.М” разом, а кожен окремо - Сторона.
1.3 Компанія – міні-маркет "IBIZA" , що здійснює продаж Товарів – ФОП “Савенко А.М” (що знаходиться за адресою: 51900, Україна, м. Кам'янське, просп. Аношкіна 80/1, тел.: (067) 810 48 39, ІПН 2555413621;
1.4 Клієнт - будь-яка фізична особа, яка виявила бажання здійснити замовлення на сайті компанії.
1.5 Товари - Інформація про товар, що доступний до реалізації в магазині "IBIZA" . Примітка: наявність певного виду товару в конкретній торгівельній точці уточнюється при формуванні замовлення.".
1.6 Замовлення – перелік Товарів, які Клієнт замовляє на Сайті .
2. ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ
2.1 Вся інформація, розміщена на сайті, має ознайомчий характер. При необхідності, актуальність розміщеної на сайті Клієнт может уточнити за номером +380682557300.
2.2 Найменування, фото, опис та інша інформація про товар надається компанії виробником даного товару. Крім того, виробник може змінити зовнішній вигляд / характеристики товару, не повідомляючи про це компанію. Компанія не несе відповідальності за невідповідність даних про товар фактичним.
2.3 Дані про наявність / терміни поставки / ціни на товари можуть змінюватися з часом. Інформація про наявність та ціни товарів на сайті оновлюється в режимі онлайн і фіксуються в момент розміщення або оплати замовлення.
2.4 Інформація, розміщена на сайті, захищається Законом «Про авторське право і суміжні права», будь-яке копіювання та відтворення даних з сайту дозволено тільки для особистого некомерційного використання.
3. АСОРТИМЕНТ ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА
3.1 Повний асортимент продукції, який компанія пропонуємо, розміщений на сайті, в т.ч. в розділі «Кабінет покупця». Продукцію, якої немає на сайті, компанія не постачає або постачає на індивідуальних умовах.
3.2 Якщо Ви - представник постачальника / виробника і хочете запропонувати компанії свою продукцію, умови співпраці опубліковано на сайті ibiza.dp.ua в розділі "Партнерам".
3.3 Ціни на продукцію, розміщені на сайті, вказані з урахуванням ПДВ та однакові для всіх форм оплати.
3.4 Ціни на продукцію, розміщені на сайті, можуть змінюватися в залежності від обраного часу замовлення, який Клієнт вибирає для отримання замовлення.
3.5 Ціна замовлення в кошику Клієнта дійсна протягом поточного робочого дня. Ціна окремого товару може зміниться, якщо відбувається переоцінка товару постачальником або замовлення сформоване на кілька днів вперед.
3.6 Акційна ціна на товари вказана для всіх Клієнтів в однаковому розмірі і не залежать від конкретного Клієнта.
4. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1 Клієнт можете оформити замовлення на сайті ibiza.dp.ua
4.2 Ціни на товари на сайті включають ПДВ.
4.3 Послуга зі збирання кошику Клієнта - безкоштовна.
4.4 Замовляючи Товари на Сайті, кожен Клієнт свідчить і підтверджує, що досяг віку 18 років.
4.5 При оформленні замовлення Клієнт можете залишити коментар для збирача до замовлення в цілому у полі “Коментар”.
4.6 Ціни та наявність товару можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Клієнт обрав доставку на майбутній день. Загальна кількість вагового товару може варіюватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у гіпермаркеті, але не може відхилятись більше, ніж на 5% від замовлення Клієнта. Компанія депонує вартість замовлення Клієнта і на протязі однієї доби, після отримання замовлення Клієнтом, проводе транзакцію згідно фактичного чеку замовлення.
4.7 При оформлені замовлення Клієнт повинен обрати товари і їхню кількість. Якщо Клієнт не знаєте точне найменування товару, він може скористатися пошуком потрібної позиції на сайті.
4.8 Підбір необхідного Клієнту товару, в т.ч. його аналогів, Клієнт здійснює самостійно.
4.9 При оформлені замовлення Клієнт в особистому кабінеті надає свій контактний номер телефону будь-якого українського оператора зв'язку (тобто повинен починатися з коду України +380). Компанія залишаємо за собою право не обробляти заявки / замовлення, надіслані без вказівки контактного номера телефону, з невірно вказаними контактними номером телефону, або з контактним номером телефону операторів зв'язку інших країн (тобто ті, які починаються з коду інших країн).
4.10 Якщо на момент авторизації на сайті ibiza.dp.ua Клієнт не є учасником сайту, він автоматично стає учасником. Фактом авторизації на сайті ibiza.dp.ua Клієнт підтверджує, що ознайомлений з умовами сайту.
4.11 Замовлення обробляються менеджерами компанії в робочий час обраного магазину. Обробка замовлення залежить від наявності у менеджера всієї необхідної інформації по наявності / цінами / термінами поставки товарів, зазначених у замовленні. Після успішної обробки замовлення менеджер при необхідності перевіряє правильність зазначеної в замовленні інформації, в т.ч. враховує побажання Клієнта в поле "Коментар".
4.12 При отриманні замовлення Клієнт завжди можете відмовитись від будь-якого замовленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
4.13 Згідно Закону України компанія не може здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція - навіть, якщо ці товари належної якості.
4.14 Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби перевіряються в присутності співробітника магазину, який видає замовлення.
4.15 Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.
5. ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ
5.1 Оплата замовлення можлива тільки в національній валюті України (гривні) .
5.2 Оплатити замовлення Клієнт може після оформлення замовлення по безготівковій формі (банківська картка) у “Кабінеті покупця”.
5.3 Замовлення вважається сплаченим в момент успішного проведення транзакції в розділі оплати.
6. ЗБІР ЗАМОВЛЕННЯ
6.1 Компанія зобов'язується зібрати для Клієнта найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати вказівки Клієнта максимально точно.
6.2 Пакування: замовлення Клієнта буде упаковане у пакети IBIZA (сплачуються окремо). Побутова хімія пакується окремо. Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, замовлення Клієнта буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до замовлення).
7. ВИДАЧА ТОВАРУ
7.1 Видача товару здійснюється в супермаркеті, який вибрав Клієнт в момент формування замовлення.
7.2 Видача замовлень, що містять товари категорії 18+ (алкогольна та тютюнова продукція) проводиться лише за умови пред'явлення документів, які підтверджують вік Клієнта (паспорт або водійське посвідчення).
7.3 Графік роботи пункту видачі замовлення вказано на сайті в момент оформлення замовлення. Клієнт повинен планувати свою поїздку в пункт видачі товару таким чином, щоб прибути на місце не пізніше, ніж за півгодини до закінчення робочого часу.
7.4 При отриманні товару Клієнт повинен перевірити його кількість, якість та зовнішній вигляд. Претензії щодо характеристик товару приймаються лише у момент видачі отримання замовлення Клієнтом у пункті видачі.
7.5 Повернення товару здійснюється на умовах, описаних у розділі «8. Повернення товару» даних Умов та Правил.
8. ЗБЕРІГАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
8.1 Зберігання замовлення Клієнта здійснюється Компанією до кінця доби, на яку Клієнт здійснив замовлення на сайті (під кінцем доби розуміється закінчення робочого часу торгової точки, в якій погоджена видача замовлення Клієнту. З графіком роботи магазину можна ознайомитись на сайті ibiza.dp.ua. Якщо Клієнт не забрав замовлення у день його видачі, замовлення скасовується і Клієнту повертається сума оплати, що була здійснена ним за скасоване замовлення. Для отримання коштів за скасоване замовлення, Клієнт повинен звернутись з документами, що засвідчують особу, у магазин, на який він оформив замовлення та написати відповідну заяву про повернення грошових коштів. Грошові кошти повертаються в строк, визначений чинним законодавством України.
8.2 Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару протягом 14 днів.
8.3 Поверненню не підлягає товар, перелік якого наведено в переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого постановою Кабміну від 19.03.1994 № 172
8.4 Претензії щодо кількості виданого товару й кількості у замовленні приймаються тільки в момент передачі товару Клієнту у пункті видачі товару.
9. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
9.1 Надаючи нам свої персональні дані, Ви даєте наступне згоду:
На виконання вимог Закону України "Про захист персональних даних" даю згоду Продавцю, а також його відокремленим підрозділам на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, надання/отримання та здійснення розрахунків за придбані товари/послуги.
Ця згода чинна з моменту її акцептування та до моменту її відкликання.
Крім того, я підтверджую, що я повідомлений/а (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", мету збору даних та про те, що мої персональні дані передаються Продавцю з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за придбані товари/послуги, а також ознайомлений з положенням про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних, володільцем яких є продавець.
Я також погоджуюсь з тим, що компанія має право надавати доступ та передавати мої персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки, в тому числі, на перевірку зазначеної в даній Заявці інформації та не заперечую про передачу для можливого необхідного з'ясування даної інформації третім особам, під якими розумію інші фізичні та/або юридичні особи.
10. ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
10.1 Компанія ні при яких обставинах не передаємо історію дзвінків, історію листування, історію переглядів, історію замовлень, персональні дані і іншу конфіденційну інформацію третім особам, крім сервісів, які цю інформацію збирають (наприклад, Google Analytics), а також випадків, передбачених чинним законодавством України і розділом «11. Персональні дані »даних Умов та Правил. Метою збору даної інформації, крім зазначеної в розділі «9. Персональні дані », є поліпшення якості обслуговування компанії.
10.2 Сайт використовує файли «cookies», які зберігаються на комп'ютері/пристрої Клієнта. Дані файли використовуються для зберігання/відновлення сесії користувача (вмісту кошика замовлення, автоматичної авторизації при повторному відвідуванні сайту і т.д.), призначених для користувача даних і переваг, а також інших даних, які підвищують зручність користування сайтом або надають нам аналітичну інформацію для його підвищення .
11. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
11.1 Всі суперечки між компанією і Клієнтом, за якими не було досягнуто згоди, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.